BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 28, 2009

Tak berapa penting..

rye gua sibuk..
brye sana sini..
masuk rye ke-5..
gua dh tk sibuk..
gua duduk diam..
gua tk keluar umah...
gua tk larat nk buke laptop..
tk larat nk tgok blog gua..
juga rakan2 lain...

sehingga ari ni..
bru larat sket nk brye kt blog ni..
tu pn jap je la..
hidung masih tersumbat..
badan masih tk sedap lae...
pala tggl batu2 kecik je..
tk berat sngt..
demam tk hilang 100%..

gua minta maaf ekkkk...
tk dpt nk jngh umah @ blog luorg..
insyaalah..
kalau sume ok..
gua kembali aktif ekk..

*****************************

** BK..gua hrp lu dpt lwt gua kt umah ni..lama gua tggu..siti gk yg hari2 dtg..gua rse kalau lu dtg..gua terus sihat walafiat..
** gua nk nasihatkn ngan luorg sume...jga kesihatan..makan jgn main lantak je..
** yg penting..gua bkn pengidap mahupn suspek H1N1 ekkk...
**sekian terima kasih..

19 Yang Suka Bising:

imHepPie said...

kalo aku mlawat ko sehat x??lalala~~

PK said...

bro,aku doakan ko cpt sembuh.
ko jgn jadi budak kecil.takut makan ubat.ha3.

amalina wahida said...

kredit untuk siti!!

myQza said...

semoga cepat sihat!

Amal said...

haha~
gua pun demam gak..
sbb tak sempat minum air masak~

ajak je la siti duk umah lu~
=p

Anonymous said...

demam ropenye... tu la kau.. sakan sgt beraye.. cepat2 ok beb!

farah said...

gambar raya takde ke?

:D

Sri said...

smoga cpt sembuh TM.
:)

BajuKurung said...

Alamak.. nie yg gua tacing nie..
Sian kt lu..
TM, gua bkn xnak dtg,
kang gua takut lu sihat, tp siti lu pulak yg demam..
kang lu pulak ssh..

Gua doakan lu cpt sihat..
Rajin2 mkn ubat..
Solat jgn tggl..
**Gua rindu kt lu.. ahaks..
(gedik jap)

sharamli said...

meh i suapkn ubat..nganga2

Anonymous said...

Klu gua yg dtg melawat lu kompom lu makin tenant...

**get well soon ya**

Anonymous said...

aku syak kau demam rendang ngan kuah kacang nih...

okedkama said...

first time gua nampak name bk klua dulu dr name siti..waaa..ade improvement..

demam takde ubt..lu tggu lagi 2 3 ari sehat la..

nas said...

Bro lu demam makan ketupat banyak kot..bahagia la ct dtg sllu..harap2 cepat sembuh yer bro..

Anonymous said...

waa mesti byk kasi wet raye pd siti hee =p

Cik Cookie said...

Cik Cookie doa yg baik2 utk kamoo.

the niza said...

mesti bantai biskut raya kat umh org smpi habis nih...:)

mirachantek said...

hehey, kau dah cek ke yang kau bebas H1n1?

Pais Mais said...

lu ni kes tertelan lemang 3 btang ni.. check doktor la!