BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

gua puas hati...

ari ni hati gua ada senang sket...
ada dua sebab..

1) team gua menang pagi tadi..
2) musuh ketat & tradisi gua kena sambal Fulham..

Gua yakin & pasti..
Lu BK..
tk lena tdo..
tkde benda lain gua nk ckp..
Lu & kwsan2 sewaktu dgnnye..
kena bnyk bersabar..
kihkihkih..

*BK, lu jgn amik hati ek...gua saja nyakat lu..:p

17 Yang Suka Bising:

farah said...

haha.

part team 2 kena sambal paling tak tahan.

:D

lanz_evo7 said...

gua pun senang hati bro..
x la besok gua kena hentam dgn
budk2 liverpool.kali ni gua
lak hentam dia org..har..har..har

Pais Mais said...

x pe x pe!!! cis

Cik Cookie said...

bola owhh bola
Kelantan 3 perlis 1.
hohoho

Amal said...

giler lame gua tak datang!
heleh belagak ah MU menang.
ceh~

sharamli said...

ala..sket2 BK...

BajuKurung said...

Wahhh..
sejak kne santau nie mkin menjadi2..
Time lu kne smbal xde lak lu post entry ek?? nk kne nie..
Gua x heran sgt game kali nie..
Gua sgt berpuas hati team lu X PNH MENANG ngan LIVERPOOL..
-Sekian-

Eh, jap.. ade lg..
sharamli yg cute..
Lu jd la BK jugak.. ahaks..

mirachantek said...

tak habis eh kao nyakat orang. ahaha

SasHa Lee said...

NAk menyelit sikit.. masa MU vs Liverfool memang aden sikit hanngin woo.. huhu..

Anonymous said...

gua x tau nk komen ape.. sbb gua mmg x tau la.. x tau. x tau.. hahahaha

BajuKurung said...

Shasha : LIVERPOOL not LIVER"FOOL".. ahaks..

misz benida said...

akhirnye...jmpe gak aku nga fan manu..go go go..

deqna said...

ceh ceh,
eksen lebeyy ~

;p

2R said...

menyibok je la.. x twu sgt pn sal bola neh hehe..dlm m'sia twu gak la sket..

triple x malaya said...

lame mhilang...

Fuza Marquis said...

ahha.

senang hati (*

safirulamar said...

ape citer kalah 2-1 dgn chelsea? ha ha ha....rooney tukarkan dengan safee sali la bro..ha ha ha